14:40

Książki do nauki języka hiszpańskiego

Jakie wybrać?


   W dzisiejszych czasach wydawnictwa oferują nam różnorodny wachlarz podręczników. I o ile dla osób chodzących na kursy, czy też dla uczniów wybór ich jest prosty i z góry narzucony, to dla samouków jest to niełatwy orzech do zgryzienia. Każdy szuka idealnego podręcznika, najlepiej żeby wiedza z niego sama wchodziła nam do głowy. Niestety, ale byłoby za łatwo. Przy wyborze materiałów do nauki języka hiszpańskiego, należy zastanowić się na początku, czy chcemy uczyć się tego europejskiego?,  czy tego z krajów latynoamerykańskich?. 


Moje książki?

  Ja osobiście korzystałam i korzystam nadal z książek wydawnictwa edgard. A dokładnie "Hiszpański nie gryzie", to moja pierwsza książka do nauki tego języka. Kupiłam ją w Polsce i uważam, że jak na początek jest ok. Podzielona jest na działy, zawiera podstawowe zwroty i słownictwo. Ćwiczenia zawarte w działach pozwalają nam lepiej opanować dany materiał. No i co ważne do książki dołączona jest płyta.


  Kolejną książką, z której nadal korzystam jest " Hiszpański gramatyka" tego samego wydawnictwa. Repetytorium uważam za bardzo dobre. Gramatyka jest wyjaśniona w bardzo prosty sposób. Książka zawiera również ćwiczenia, które ułatwiają zrozumienie, tej nieszczęsnej gramatyki. Na końcu książki znajdziemy, także tabele z odmianą czasowników. Uważam, że takie repetytorium powinien mieć każdy, kto uczy się tego pięknego języka.


   Z książek, to już jest wszystko co posiadam i z czego korzystam  ucząc się tego języka. Jednak na oku mam kryminały z wydawnictwa edgard, być może jak będę w Polsce to je kupie. Uważam, że mogą być interesującą formą nauki.

   Wart uwagi jest również multikurs. Używam go od tygodnia. Jak na razie moja opinia jest jak najbardziej na plus. Zawiera krótkie filmy, nagrania i różnorodne ćwiczenia ze słuchu i nie tylko. Później postaram się napisać o nim oddzielnego posta.

  Jestem ciekawa Waszych opinii na temat książek do nauki i kursów. Zapraszam do komentowania.


4 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post. Niedawno zaczęłam się uczyć tego języka i szukałam ciekawych książek. Interesujący blog i na pewno zostanę na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:) Jakbyś miała problemy w nauce zawszę mogę pomóc. ;)

      Usuń
  2. Świetny blog, odkąd pamiętam chciałam się uczyć hiszpańskiego, w przyszłości mam zamiar iść na studia związane z tym językiem.
    Tego języka nauczyłam się sama, nigdy nie byłam na żadnym kursie. Oglądając filmy, słuchając muzyki, czytając różne wiadomości oczywiście po hiszp, poznałam go w miarę dobrze (znaczy, tak mi się wydaje).
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jaka metoda opanowalas pronombres zarowno te blizsze jak i dalsze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Hiszpańska Salsa , Blogger