18:51

Vocabulario

Słownictwo jak je opanować.

   Hola todos. Dziś postanowiłam wam przedstawić jeden z moich sposobów nauki słownictwa. Podejrzewam że, każdy kto uczy się języka obcego, chciałby jak najszybciej i jak najwięcej słownictwa zapamiętać i to w sposób przyjemny. Mi osobiście uczenie się słówek z listy, idzie bardzo ciężko i mozolnie. Szybciej uczę się słów w zdaniach, bądź za pomocą map myśli.


Mapa myśli

 Mapy te możemy tworzyć za pomocą różnych programów internetowych, jak również wydrukować rysunek i resztę uzupełnić ręcznie. Ja oprócz słownictwa, staram się tam umieszczać jakieś idiomy czy zdania z danym wyrazem. Bawmy się słownictwem i  starajmy się tworzyć zdania w różnych czasach. W ten sposób nie tylko nauczymy się więcej wyrazów, ale i opanujemy gramatykę.




   Jednak należy pamiętać że, samo zrobienie map nie wystarczy. Trzeba  wyrobić w sobie nawyk zaglądania do nich np, przy śniadaniu. W nauce języka ważna jest systematyczność. Trzeba poświęcić chociaż 30 min codziennie, czytając artykuły w interesującym nas języku, słuchając radia, czy też oglądając jakieś programy. I rezultaty zobaczymy bardzo szybko. Mam nadzieję, że wam się ten sposób nauki spodoba. Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. Swietny pomysl, na pewno wykorzytsam, a moze wrzucisz jakies inne swoje mapy? Takim leniuchom jak ja bardzo by sie przydaly. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, na pewno postaram się coś wrzucić. Muszę tylko je zrobić na komputerze, gdyż większość robiłam ręcznie. Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Hiszpańska Salsa , Blogger